:::ايد على ايد:::
:D ايدك فى ايدنا ايدك
حقق حلمك بايدك
وشوف هنبقى ايه
اهلا بيك انت نورتنا والله
:D

:: وهاتنور اكتر لو سجلت معانا ::

ولو انت مسجل :suspect: هاتنور بردو

اهلا بيك ف بيتك التانى

عيش حياتك

وخلى ايدينا ع ايدك
:D ايدك فى ايدنا ايدك
حقق حلمك بايدك
وشوف هنبقى ايه
اهلا بيك انت نورتنا والله
:D

:: وهاتنور اكتر لو سجلت معانا ::

ولو انت مسجل :suspect: هاتنور بردو

اهلا بيك ف بيتك التانى

عيش حياتك

وخلى ايدينا ع ايدك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اهلا بكم ومرحبا فى ايد على ايد ما عليك الا انك تحلم وهتلاقى حلمك بين ايدك .هناك اقسام مخفيه ما عليك الا انك تشرفنا وتنورنا وتسجل معانا وخلى حلمك حقيقه .

رب أشرح لى صدرى و يسر لى أمرى , و أحلل عقدة من لسانى يفقهوا قولى.لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين..اللهم حبب الينا الايمان و زينه فى قلوبنا , و كره الينا الكفر و الفسوق و العصيان , و أجعلنا من الراشدين.اللهم أعنا على الموت وكربته ، والقبر وغمته والصراط وزلته ويوم القيامة وروعته..اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم . صلاة تنحل بها العقد وتنفرج بها الكرب وتُقضى بها الحوائج .صلاة تليق بمكانته عندك.

حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة

اسماء
elsheikh
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
elsheikh
عضو فعال
عضو فعال
elsheikh

ذكر عدد المساهمات : 398
المزاج : فل

حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Empty
مُساهمةموضوع: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالسبت 06 مارس 2010, 3:06 pm

حتى لاتغرق السفينة

بطالب ادارة المنتدى فى اعادة النظر فى المشرفين والاعضاء

المشرفين اللى ما بيعملوش فى اقسامهم وفى اى قسم تانى ولا بيعملو مواضيع
وفى كمان مشرفين مش بيدخلو فى المنتدى خالص طيب ازاى يبقو مشرفين

وكمان بطالب من الاعضاء انهم يردو على المواضيع صدقونى بتفرق مع اللى بيعمل الموضوع

انا كنت بعمل مواضيع فى القسم اللى انا مشرف عليه بس لقيت نفسى ساعات بعمل مواضيع وبكون تعبان فيها وحاطط فيها صور وفيديو ومحدش بيرد اى رد
حته لو شايف حاجة مش عجباك فى الموضوع قول هاتفرق والله اللى بيعمل الموضوع هايحس بإهتمامك انا بقيت نفسى ما بقيتش اعمل مواضيع
خالص بسبب ان محدش بيرد عليها وطبعا ده خلانى اتكلم واقول ياريت الادراة تعيد ترتيت الامور وتشوف المشرفين اللى ما بيدخلوش خالص يا تكلمهم وتشوفهم
ما بيدخلوش ليه يا تحط غيرهم على الاقسام
والاعضاء ياريت يحطو ردود على المواضيع تشجيع لكل عضو زميلك هتلاقيه بعد كده بيشجعك لما تعمل موضوع

حال المنتدى مش عجبنى دلوقتى
ياريت اشوف رأيك كل واحد فى الكلام ده

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسماء
مشرف قسم اسنانك عنوانك
مشرف قسم اسنانك عنوانك
اسماء

انثى عدد المساهمات : 1405
المزاج : الحمدلله

حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Empty
مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالسبت 06 مارس 2010, 6:47 pm

عندك حق يا شيخ فى كل اللى انته قلته وانا قلت قبل كدا عن الحاجه دى وكمان ياريت المدير العام يقول حاجة ومشاركه الاعضاء دى اهم حاجة فى كل الاقسام

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
chemist toufan
المدير
المدير
chemist toufan

انثى عدد المساهمات : 3725
المزاج : متقلب

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالسبت 06 مارس 2010, 8:10 pm

ابدأ بنفسك
كل عضو او مشرف يبدأ بنفسه ويظبط القسم بتاعه ساعتها هتلاقى فى غيره كل واحد هيغير على القسم بتاعه ويظبته .
https://ed3laed.yoo7.com/
nour aleslam toufan
المدير العام
المدير العام
nour aleslam toufan

انثى عدد المساهمات : 616

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالسبت 06 مارس 2010, 9:38 pm

معاك بس الاعضاء وانا منهم موش هانكر موش بيدخلوا المنتدى

بي انا لاسباب خاصة

وهنشوف مشرفين للاقسام اللى مفيهاش مشرفين

ونجدد المشرفيين الحاليين موش كلهم طبعا
https://ed3laed.yoo7.com
elsheikh
عضو فعال
عضو فعال
elsheikh

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالأحد 07 مارس 2010, 12:46 pm

بجد يا كرستيانو لازم تشوف حل وعلى فكره انا بتكلم على كل الناس مش على حد معين بعينه واول الناس دى انا لأن بجد انا شايف ان انا مثلا على عدد مشاركاتى فى القسم بتاعى فى الفترة الاخيرة كان لازم اتشال من الاشراف بتاع القسم بتاعى بس ده محصلش ولا معايا ولا مع اى حد وده خلانى اكسل اكتر عارفين مثلا لو اللى ما بيشتغلش بيتشال هتلاقيه رجع يشتغل تانى زى الاول

ملحوظه : لو بصيتو على عدد المشاهدات للموضوع وعدد المشاركات هتلاقو ان فى ناس كتير دخلت ومرديتش مش عايزين كده كل يرد وكله يتكلم
chemist toufan
المدير
المدير
chemist toufan

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالأحد 07 مارس 2010, 3:42 pm

وانت زعلان علشان ما تشلتش .طيب هشيلك من القسم بتاعك.
وبعدين احطك اشراف على القسم الى انت عارفه ههههههه .
elsheikh
عضو فعال
عضو فعال
elsheikh

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالإثنين 08 مارس 2010, 1:54 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اسماء
مشرف قسم اسنانك عنوانك
مشرف قسم اسنانك عنوانك
اسماء

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالإثنين 08 مارس 2010, 5:06 pm

والله بقى اللى انتوا شايفينه صح اعملوه وانا شايفه ان الاقسام كترت قوى فى المنتدى ومفيش نشاط حلو من الاعضاء وانا من ضمن الناس اللى مش بقت تنزل مواضيع جديدة عشان مش شايفه نشاط من الاعضاء
nour aleslam toufan
المدير العام
المدير العام
nour aleslam toufan

انثى عدد المساهمات : 616

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالثلاثاء 09 مارس 2010, 12:02 am

يعنى المشكلة ف كترة الاقسام يا دكتور ؟؟
https://ed3laed.yoo7.com
mimo
عضو مشارك
عضو مشارك
mimo

ذكر عدد المساهمات : 211

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالثلاثاء 09 مارس 2010, 3:27 am

صحيح الاقسام كتير قوى ياريت يا كرستيانو تشيل اقسام من المنتدا وتخلى اقسام معينه فى الاول ولما الاعضاء يزيد نشطهم ابقى نزل الاقسام دى تانى
chemist toufan
المدير
المدير
chemist toufan

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالثلاثاء 09 مارس 2010, 7:48 pm

كتره الاقسام مش المشكله خالص .بالعكس دا احسن حاجه لاننا عاملين لكل شئ مكانه المناسب (مش كل حاجه داخله على كل حاجه).
المشكله فى الاعضاء يعنى فى عضوه بقلها انتى بتدخلى ومش بتشاركى ليه قالت ليا انا مش عارفه حد فى المنتدى اشارك ليه . المطلوب مننا اننا نكتب لوحه باسماء الاعضاء؟؟؟؟؟؟؟؟يعنى لما بتشاركوا فى منتديات تانيه بره بتبقوا عارفين الى فيها ؟؟؟؟؟؟
وفى عضو يقول انا مش برد الا على الناس الى بترد عليا .يعنى اضرب الناس على ايدهم واقولهم والنبى ردوا عليه بالعافيه ؟؟؟
وفيه عضو تانى يقول كفايه انى احط مواضيع ومش لازم ارد على حد .يعنى المطلوب ان الكل يحط مواضيع ومش لازم نرد نقضيها مواضيع وبس ؟؟؟
طيب انا عاوزه اسال العيب فى مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههه طبعا الكل هيقول فى كتره الاقسام لاننا مش بنعرف او مش بنلحق نرد .
لالالالالالالالالالالا تعليق .
يعنى الواحد مش عارف يرضى حد خاااااالص

sorry sorry sorry sorry
اسماء
مشرف قسم اسنانك عنوانك
مشرف قسم اسنانك عنوانك
اسماء

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالثلاثاء 09 مارس 2010, 8:51 pm

يعنى انا مثلا شايفه ان قسم الصيدله محدش بيخشه كتير وممكن نضمه على المعلومات الطبيه وكلها تبع الصحه ودى رأى وطبعا فى بردوا حاجات كتير بردوا
mimo
عضو مشارك
عضو مشارك
mimo

ذكر عدد المساهمات : 211

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالأربعاء 10 مارس 2010, 2:25 pm

chemist toufan كتب:
كتره الاقسام مش المشكله خالص .بالعكس دا احسن حاجه لاننا عاملين لكل شئ مكانه المناسب (مش كل حاجه داخله على كل حاجه).
المشكله فى الاعضاء يعنى فى عضوه بقلها انتى بتدخلى ومش بتشاركى ليه قالت ليا انا مش عارفه حد فى المنتدى اشارك ليه . المطلوب مننا اننا نكتب لوحه باسماء الاعضاء؟؟؟؟؟؟؟؟يعنى لما بتشاركوا فى منتديات تانيه بره بتبقوا عارفين الى فيها ؟؟؟؟؟؟
وفى عضو يقول انا مش برد الا على الناس الى بترد عليا .يعنى اضرب الناس على ايدهم واقولهم والنبى ردوا عليه بالعافيه ؟؟؟
وفيه عضو تانى يقول كفايه انى احط مواضيع ومش لازم ارد على حد .يعنى المطلوب ان الكل يحط مواضيع ومش لازم نرد نقضيها مواضيع وبس ؟؟؟
طيب انا عاوزه اسال العيب فى مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههه طبعا الكل هيقول فى كتره الاقسام لاننا مش بنعرف او مش بنلحق نرد .
لالالالالالالالالالالا تعليق .
يعنى الواحد مش عارف يرضى حد خاااااالص

sorry sorry sorry sorry
والله يحنين يابو قلب قاسى احنا بنقول راينا وكل واحد حر فى ردودو احنا شيفين انى فى اقسام كتير فى الوقت الحالى ملهاش لزمه !!!!!!!!!!!!!
chemist toufan
المدير
المدير
chemist toufan

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالأربعاء 10 مارس 2010, 4:08 pm

كدا كويس ولا نمسح الباقى .اعتقد اننا حذفنا شويه وضمينا شويه .
شكررررررررررررررررررررررررررررررررررررا ليك .
ويا ريت نبطل تريقه علشان كدا مش حلو على الصحه العامه.

حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة 951794 حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة 951794 حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة 951794

عدل سابقا من قبل chemist toufan في الأربعاء 10 مارس 2010, 9:40 pm عدل 1 مرات
zomorda
مشرف قسم الرومانسيه والخيال
مشرف قسم الرومانسيه والخيال

انثى عدد المساهمات : 1

مُساهمةموضوع: رد: حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة   حـــــــــــــــــتـــــــى لا   تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة Emptyالأربعاء 10 مارس 2010, 9:31 pm

بصراحه ياجماعه دى أول مشاركه ليا فى المنتدى

وبجد سعيده بتواجدى معاكم والمنتدى فعلا مميز

بأغضائه وأقسامه و انا شايفه انه كويس وعدد الاقسام مناسب

المهم مايكونش فى اى خلاف بين الأعضاء و الكل أكيد عايز المصلحه العامه

والى مزيد من التقدم ان شــــــــــــــــاء الله

حـــــــــــــــــتـــــــى لا تــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرق السفينة
صفحة 1 من اصل 1