:::ايد على ايد:::
:D ايدك فى ايدنا ايدك
حقق حلمك بايدك
وشوف هنبقى ايه
اهلا بيك انت نورتنا والله
:D

:: وهاتنور اكتر لو سجلت معانا ::

ولو انت مسجل :suspect: هاتنور بردو

اهلا بيك ف بيتك التانى

عيش حياتك

وخلى ايدينا ع ايدك
:D ايدك فى ايدنا ايدك
حقق حلمك بايدك
وشوف هنبقى ايه
اهلا بيك انت نورتنا والله
:D

:: وهاتنور اكتر لو سجلت معانا ::

ولو انت مسجل :suspect: هاتنور بردو

اهلا بيك ف بيتك التانى

عيش حياتك

وخلى ايدينا ع ايدك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اهلا بكم ومرحبا فى ايد على ايد ما عليك الا انك تحلم وهتلاقى حلمك بين ايدك .هناك اقسام مخفيه ما عليك الا انك تشرفنا وتنورنا وتسجل معانا وخلى حلمك حقيقه .

رب أشرح لى صدرى و يسر لى أمرى , و أحلل عقدة من لسانى يفقهوا قولى.لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين..اللهم حبب الينا الايمان و زينه فى قلوبنا , و كره الينا الكفر و الفسوق و العصيان , و أجعلنا من الراشدين.اللهم أعنا على الموت وكربته ، والقبر وغمته والصراط وزلته ويوم القيامة وروعته..اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم . صلاة تنحل بها العقد وتنفرج بها الكرب وتُقضى بها الحوائج .صلاة تليق بمكانته عندك.

اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه

تقي**
بيرو
elsheikh
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
elsheikh
عضو فعال
عضو فعال
elsheikh

ذكر عدد المساهمات : 398
المزاج : فل

اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه Empty
مُساهمةموضوع: اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه   اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه Emptyالأربعاء 31 مارس 2010, 11:40 am

بجد بقت حاجة تخنق بلاقى على المنتدى مواضيع جميله ومهمه ومفيش عليها ردود ومواضيع تانية ملهاش لازمه سورى يعنى فى اللفظ وبلاقى عليها ردود بشكل كبير ومستفز بجد

حتى لو الموضوع انت شايفه وحش ادخل وقول ايه اللى مش عاجبك فيه علشان لما اللى عامل الموضوع يعمل موضوع كمان يصلح الغلط ده وتلاقى موضوع يعجبك

انا هاوريكو شوية امثله للكلام اللى بقول عليه دى مواضيع كويسه وحلوه ومعليهاش ردود ومش فاهم ليه والمستفز اكتر ان الموضوع بيكون اتشاف كام مره يعنى لو بصينا على موضوع العضو HOGAN هنلاقى المشاهدات 37 مشاهده والردود ردين يعنى فى حوالى تلاتين عضو دخلو الموضوع ومحطوش ردود وكمان لو بصينا على موضوع كرستيانو هنلاقى 27 مشاهدة ورد واحد
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
انا طبعا مينفعش اجيب مواصيع مش كوبسه وعليها ردود لحد علشان مش عايز حد يزعل بس انا جبت فى الصورة اللى جايه دى شوية مواضيع حلوه برضه ومعليهاش ردود بس فيها موضوع لبه انا شايف انه موضوع مش حلو وعليه ردود وفى موضوع تانى انا شايف انه احسن بكتير ومعليهوش ردود

نفسى بجد اشوف ردود هنا وحد يفسرلى ليه ده بيحصل
بيرو
عضو مشارك
عضو مشارك
بيرو

ذكر عدد المساهمات : 146

اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه   اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه Emptyالأربعاء 31 مارس 2010, 5:26 pm

الجواب بسيط
ان بعض الاعضاء بيكتبوا مواضيع
تافه كتير
والعضو يجى يخش
يلاقى اسم الموضوع حلو
لكن مضمون الموضوع يدل على التافه
بس
لو نلاقى موضويع حماسيه
مسابقات جوه المنتدى
بين الاعضاء
هنلقى فى حماسيه شديده
وهو ده العيب
ان ما فيش حاجات كتير تشدا جوه المنتدى

والشات
لما بنتكلم مع احد الاعضاء
تلقيه بيزعل
وبيتدى يتكتب كلاااااااااااام مش ظريف
والشات معمول
علشان كله يشاور بعضه

تقي**
عضو متميز
عضو متميز
تقي**

انثى عدد المساهمات : 703
المزاج : احيانا كويس

مُساهمةموضوع: رد: اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه   اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه Emptyالأربعاء 31 مارس 2010, 5:40 pm

ولا تزعل ولا تتخنق
خالص ياشيخ

بس يعنى سعات انا مثلا كابنت
مش بحب الرياضة ولا موضيعها
كل واحد على حسب اهتمامة
بيحب يقرا الموضوع
الى بيحبة

لكن انت متزعلش نفسك
المنتدى عدد الاعضاء فية قليل اوى
فاكيد مش بيكون فية ردود من الاعضاء كتير

متزعلش ياشيخ
هات انت مواضيع
وانا هردلك علها
اوعدك يعنى

والله انا ليا مواضيع
محدش كاتب فيها شكرا حتى
معلهاش ولا رد
خالص
هنعمل اية يعنى
بكرة المنتدى يكبر
ونلاقي ردود كتير
في مواضيعنا

nour aleslam toufan
المدير العام
المدير العام
nour aleslam toufan

انثى عدد المساهمات : 616

مُساهمةموضوع: رد: اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه   اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه Emptyالأربعاء 31 مارس 2010, 7:48 pm

المفروض ان الواحد يرد بكلمة شكر على اى موضوع ولو عايز يعلق اى تعليق يبقى اهلا بية

بس على رايك يا شيخ موش كدا انا محدش بيدخل عندى البرامج خالص

وبجد الواحد بيطلع عينة على مايلاقة روابط شغالة ويفضل يرفع ف البرامج ويدور لها على كراكات وسيريالات

ومفيش ردود محدش بقى بيستخدم البرامج خلاص

https://ed3laed.yoo7.com
nour aleslam toufan
المدير العام
المدير العام
nour aleslam toufan

انثى عدد المساهمات : 616

مُساهمةموضوع: رد: اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه   اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه Emptyالأربعاء 31 مارس 2010, 7:48 pm

المفروض ان الواحد يرد بكلمة شكر على اى موضوع ولو عايز يعلق اى تعليق يبقى اهلا بية

بس على رايك يا شيخ موش كدا انا محدش بيدخل عندى البرامج خالص

وبجد الواحد بيطلع عينة على مايلاقة روابط شغالة ويفضل يرفع ف البرامج ويدور لها على كراكات وسيريالات

ومفيش ردود محدش بقى بيستخدم البرامج خلاص

https://ed3laed.yoo7.com
اسماء
مشرف قسم اسنانك عنوانك
مشرف قسم اسنانك عنوانك
اسماء

انثى عدد المساهمات : 1405
المزاج : الحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه   اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه Emptyالأربعاء 31 مارس 2010, 8:45 pm

وايه الجديد يا شيخ فى كدا الحكايه دى موجوده من زمان والتافه دايما هو اللى بياخد حقه هنعمل ايه هى الدنيا كدا
النمر الاسود
عضو فعال
عضو فعال
النمر الاسود

ذكر عدد المساهمات : 520
المزاج : الحمد لله زى الفل

مُساهمةموضوع: رد: اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه   اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه Emptyالأربعاء 31 مارس 2010, 9:57 pm

ياجدعان فى حل تانى لو الموضوع مش عجبك اكتب كلمه شكر وخلاص
chemist toufan
المدير
المدير
chemist toufan

انثى عدد المساهمات : 3725
المزاج : متقلب

مُساهمةموضوع: رد: اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه   اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه Emptyالخميس 01 أبريل 2010, 1:46 pm

بجد بشكرك على الموضوع ده وفعلا عندك حق .
انا هقول رايى بس ماحدش يزعل والى هيزعل سورى براحته بقى:
مواضيع الحب والكلام ده تلاقى الردود ايه خرافه دا انا بحس ان العضو بيدخل علشان يكتب الموضوع ده او يرد وبس .
مطلوب مواضيع لعب بجانب مواضيع الجد بس مش كله يبقى لعب وهزار .
اما المواضيع الى تحس انها ممكن ممكن ممكن تفيدك مش بتلاقى عليها رد ولا اصلا بتلاقى حد بيدخلها علشان يمكن يستفيد منها .وبجد ساعتها بحس ان خساره ان الواحد يحط مواضيع زى دى تفيد حد .ودا ناتج من الاعضاء وعدم الاهميه بالمواضيع الكويسه .
دا راى ويا ريت اشوف التعليق عليه ويا ريت ماحدش يزعل من كلامى دا .
بالنسبه للمواضيع الرياضيه بجد مش كل الناس بتحب الرياضه وبعدين كفايه احنا فى المنتدى (اهلاوىىىى).
بالنسبه للبرامج بجد انا لما بشوف برنامج وبنزله برد بشكر .
وبعدين الاهم فى كل ده :
اننا نحط المواضيع وما نستناش شكر من حد بس يا ريت يكون المواضيع الكويسه الى احنا بنحطها تكون بتفيد يعنى تكون بتضيف ليك حاجه كويسه تقدر تنفعك على الاقل فى الدنيا.
ويا ريت برضو نختار المواضيع الى مش تضرك فى الاخره اعتقد مفهوم .
شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه 843896 اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه 843896 اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه 843896
اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه 843896
https://ed3laed.yoo7.com/
elsheikh
عضو فعال
عضو فعال
elsheikh

ذكر عدد المساهمات : 398
المزاج : فل

مُساهمةموضوع: رد: اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه   اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه Emptyالخميس 01 أبريل 2010, 1:59 pm

شكرا يا جماعه على الاهتمام بالموضوع بس انا عايز اقول حاجة فى ناس فاكره انى كاتب الموضوع علشان الاعضاء يحطو ردود على مواضيع الرياضة مع انى جايب الامثله على حاجات كتير غير الرياضة ده غير كمان انا لما اتكلمت على المواضيع التافهه اللى بيتحط عليها ردود جبت موضوع انا كتبه فى قسم الرياضة وقارنته بموضوع تانى فى نفس القسم وكمان مع نفس اللعيب بس موضوع اهم بكتير ومعليهوش ردود

اتـــخــــنـــقـــــت لا قـــــــــرفـــت حد يفهمنى ليــــــــــه يوووووووووووووووووووه
صفحة 1 من اصل 1